Fredag/Lördag

Fredag wiiiee Gatufesten !! min underbara mor skjusade mig dit upp (: tack för de.
sen gick ja ensam i Sundsvall kanske typ  1 timme sen gick ja emot tågstation.
Då mötte ja Julia, Sandra, Jesscia, Ida, och Sandra (: !
Kvällen va sjukt rolig måste ja säga !
Johan ringde och skulle hitta mig han förstod inte riktigt mina sms (A)
sen när ja läste dom senare förstod ja dom inte ens själv haha! 
det va väl inte meningen, men han kom upp till Sundsvall med egen bil.
Eftersom han va otydlig när han sa att han ville med ^^ Menmen
Träffade även Alexander som ja pratat med lite få och då, han vände mig upp och ner :O
Trodde seriöst ja skulle spy :O med mkt dricka i magen inge bra att vända upp coh ner på mig ^^
Sen när vi gick fick julia och dom betala 270 ? och eftersom ja va ett år äldre fick ja betala 370, inte alltid lätt att vara stor :O.
Feting runerad haha ^^ men men de va lätt värt de. Vi kom in på  nå dans ställe, eller Alexander drog med
oss alla dit. Känndes som man verklingen va stor där haha mkt små barn vare där.
vi gick runt och chilla där träffa ganska mkt folk (: roligt roligt
Kom hem nån gång halv 4 ? Johan släppte av mig i Via hos min kära farbror eftersom mamma
var där och drack kaffe o.O mitt i natten liksom.

sen idag  vaknade ja kanske kl 11 nån gång.
städat rummet och hjälpt mamma lite (:
sen får väl vi massa främmande för grillfesten ikv men byn.
antagligen kommer väl Johan hit oxå (:

Kommer lite bilder som ja har knäppt (: !










// Erika :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0