fredag

Idag vakna ja rätt så  sent (A)
men skönt vare, drog in till stan med mamma på en gång typ ^^ .
Hon har alltid så brottom, handla en massa mat med henne tråååkigt.
Sedan åkte vi till farmor som fyllde år, nu är hon hela 63år.
Massa grattis till världens bästa farmor !(:
även att  hon jämt måste prata om pappa.. :(
eftersom han nu  den 18de skulle ha fyllt 45 år så får väl säjja grattis till er båda.
och jag hoppas att du  hr det  bra där uppe i himelen pappa <3
Farmor fick en ljus grej med stenar och grejer ^^  vet inte va de heter.


Jag  funderar ska ja åka ut dit vi sänkte askan när du fyller år med en ros,
eller nån gång den veckan saknar dig pappa.
Vill kunna visa mina känslor funkar endast  när jag  är ensam, allafall nästan...
se om ja får med nån av dom närmaste
.

snart  är du hemma igen ! WIEEE

/ Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0