Sjuk

Känns riktigt hopplöst  ... att varit sjuk 3 gånger på 2½ månad känns surt ! varför ? men men hoppas väl att halsen blir bra nu då snart ... annars vette fan varit sjuk sen lördag/söndag nån gång.. men men hoppas som sagt att jag blir bra. orkar ju fan inte sitta här och vara sjuk jag vill tillbaka till skolan. Tro de eller ej men när man är i skolan vill man hem är man hemma vill man till skolan , bara för de är så  grymt skönt att vara där och  plugga och prata med folk=)!  saknar min Antonia oxå så klart hon som gör dagarna i skolan! :D  även lovat mig själv att jag ska VÅGA slinga mitt hår mörk brunt vad tror ni ? men ska även göra blona slingor men de e jag inte ett dug orolig över faktis :)  ska inte färga hela håret eftersom det är så slitet och jag bara önskar att de kunde vara 3 dm längre skulle vara underbart! växväxväxväx!

har typ hela skåpet hemma men inte fan har ja engelska boken hemma kan oxå suga lagomt :/
ska sova och  ta det lungt hoppas på att  Älsklingen ringer ikv <33 saknar honom redan <3
Ingen är så betydelsefull som han han är verkligen allt <33 love u




// E
Han betyder mest  ingen är så be

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0