Onsdagen den 25 februari

haha vilken tråkig överskrift jag fick till :D !  imorse klev jag upp klockan 05.45 antten gick för fort och första natte på  mycket länge jag varit så pigg för ja somna verkligen bra, inte gjort det sen alex åkt typ "/ men men.
först hade vi matte från 8 nån gång till 08.40 sen vart det idrotte jag och Liv bytte om sen var det ingen lärare där heller  så man skulle typ  spela fotboll men vi skrv uppnärvaron sen så gick vi och klädde på oss igen haha kanskelite små lata ? xD
Men vadå skit samma :D Jag Antonia och Liv satt i caféterian med Erik och hans kompis ett tag sen gick vi ner och skulle kolla på  konsert men vi gick därifrån ^^ !  även att Antonia vann En sån där resa till vemdalen från sparbanken och gissa vem som var kompisen? haha jo det var ju  jag ?:D  så nu blir det väl Vemdalen på  tisdag great day  men den Bästa Antonia (: <3 kommer bli riktigt roligt  sen ska ju jag till åre oxå  :) jaja :P  dagen i helhet idag var faktis riktigt soft tkr jag =)!
sen när det var svenska skynda jag mej att skriva klart sen gick jag och antonia runt lite på skolan...sen hade jag och Liv vår första PR-grupp engelska ?  (om man nu säjjer så )  haha  men allafall så var annika mycket snäll och trevlig så detta kommer nog bli bra till slut  nu snart ska jag nog sussa måste upp tidigt imorron känns verkligen orkar inte platta håret u ^^ så blir det imorron..och snart får ja min ipod touch med greaaatest


/ E

Min älskade alexander betyder allt för mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0