Jag är den jag är

Jag kommer alltid vara den ja är älskar man inte mig för den ja är så lovar jag att  ni slipper ;)!
Idag har jag  suttit farmör datorn en hel del blir lätt så när man är sjuk de e faktis inte kul men man slösar tid allafall kasnke inte på nått bra. halsen är så där nu allafall börjar kunna äta igen great tummen upp(Y) Blir en hel vecka utan skola Riktigt jävla surt måste ja säjja :(  men men fattar inte varför de finns folk som säjjer att  de e kul att  bara vara hemma ?  ja håller ju på att  dö om ja är hemma i bara en dag :S  Nu är det bara en vecka kvar till lov oxå blir då hemme fredag lördag söndag och måndag sen på  tisdags morron blir bilen till Åre ! Vet inte riktigt om jag ser fram imot det faktis eftersom är faktis ensam på campingen med mamma och  hon är faktis riktigt tråkig :O!  Men men är man tvingad så är ma bara  för ja fick ett års kort som kosta typ 4000 kr kan ja inte backa ur heller känns ganska dumt..  sry  s¨här hemma få r ni ett lov utan mig :P ha de bra ,) Kommer även sakna min Alexander sjukt mkt  under denna vecka :O men men de gör ja ju så fort han åkt i från mig <3 love ya  alex <3

/ E

Kommentarer
Postat av: ericaperzzon

Sjukt tråkigt att inte gå i skolan, tro mig!



Alexander hade du ju saknat ändå, även om du varit hemma så då kan du lika gärna ha kul i Åre och sakna honom därifrån:)



/E

2009-02-19 @ 23:27:19
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0