17 februari

Idag  åkte bby hem "/  efter att han varit här i 10 dagar så känns det grymt tomt kommer säkert inte kunna sova :(
Och en minus till är att jag har blivit SJUK för tredje gången på kort tid fatta vad de suger... jaja blir att sitta hemma imororn med ska ta till och fixxa artiklarna till kjell då. ska även försöka uppdatera här lite oftare och försöka lära mig mhmm :P nån som vill hjälpa till ?
Alla falla ska jag försöka sova n även om det inte kommer "/  alex har ju håll om mig i 10 dagar :)! <3 han är underbarast

// E

Kommentarer
Postat av: ericaperzzon

Nice med blogg:) Ska lägga till dig på bloglovin senare:)



/E

2009-02-18 @ 14:59:52
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0