snön sätter sina spår !

Asså antingen är folk kass på att  köra bil eller vad ?
men tanke på att det  hänt  4-5 olyckor  som jag har hört idag och igår.
och det  är bland annat att en lastbil kört av vägen i njutånger igår kväll och att
det va nå seriekrock i iggesund för nån timme sen ? asså  ja va nyss ute med bilen.
jag tycker inte de vera vara så grymt halt och inte så dårligt sikt heller.
kan ju dock vara vinterdäcken.
Imorgon har jag  körlektion klockan 07.30  så  nu gott folk håller er inne vill inte ha nån placerad i bakluckan
på s40in ;)haha. har varit med om flera krockar så vill inte ha ännu fler:P!

Vilket fall gick intervjun idag super bra och jag fick en super god bulle!
lr jag fick en påse med mig efter intervjun LYXIGT;)
så nu vid kvällsfikat bjöd jag Erland som kom hit och skotta på bulle och mamma fick med :)!
Myran själv va super trevlig så  jag hade inte alls svårt att ställa mina frågor, med tanke på
att jag har svårt att prata med nytt folk typ.:/
Ne nu blir det tv och mys i sängen.
Imorgon när jag kommer hem blir det städning.
Hoppas ja hinner med allt. känner mig sämst på allt nu men ska klara detta det är bara en öm punkt som ingen
mer än jag kan fixa, men det fixar jag ju direkt efter lovet för hoppningsvis! annars jävlar !




Vill ha detta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0