Sista dagen i skolan...

Nu imorse var jag på  Hälsocentralen, jo jag hade inge kötelfeber eller streptokockel!
Men dog var jag inflamerad lite här och där i halsen och näsan ?! :S
Min läkare pratade inte så bra svenska men han var dutkig faktis :)
sen så ska dom skicka mig vidare till sjukhuset i Hudiksvall.
men han tyckte inte att det  såg ut som att de va så stora.
Får väl se lät som det skulle kunna sluta med operation ändå kanske...
Dock är jag inte så pepp på det men har man problem så har man.
Även att när jag åkte hit var det trafik kaos på E4an, om man säger att lastbilarna stod stilla på
e4an för det var så hal och det snöar ju ännu mycket.
Hoppas väl att  det  går bra att komma hem ikväll med Johans bil.
det hoppas jag och det är MINUS 10 grader ute nu !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0