så otroligt kallt ! ....

Imorse vaknade jag av klockan, hade sovit kanske nån enstaka timme..
Sista gången ja kollade på klockan var hon väl 2.
Men hade legat i sängen länge, finns vissa saker man inte vill veta :/.
Även om man inte menar något illa så är jag känslig tyvärr.
Vilket fall var det fan hela 7 minus grader imorse !? USCH.
så ska det inte vara om det inte finns nån snö :O!

Johan Alexander Sandell,
Du vet inte hur mycket du betyder, du är mitt allt.
Vill aldrig lämna dej för jag älskar dej så otroligt mycket !
Vet att du älskar mig med för det känns inom en.
Jag kan säga konsitga saker ibland det kan vi alla.
Jag vet  att du inte menar något illa.
JAg älskar dej mest av allt !<3
Låt det vara oss föralltid !

Din Erika





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0