Onsdagsmorgon och snö!

Första jag kollade imorse när jag vaknade var om de var om det snöade.
Till först gjrode det inte det sen när jag satte mig i bilen snöade det för full :)
Fick skjus av Erland till trafikskolan imorse, gick verkligen super bra att köra i snön.
Dock massa snökanter som dom inte hunnit tagit bort som man fick gasa lite extra över för att inte fastna.
Nu sitter jag på skolan och ska börja skriva om Myran som jag intervjuade igår, nästan allt flyter på  nu.
Fast det  är bara nästan. Dock måste jag till hälsocentralen någon dag nu snart och kolla halsen eftersom
jag inte kan äta mat utan att den fastnar och så har jag svårt att svälja är liksom tät i halsen :( Illa.
Ikväll kanske det  blir söderhamn och kolla på  André som ska spela i kyrkan där.
Han är min kusins barn.


Johan sandell, När jag är med dej  känner jag mig hel när jag inte är med dej känner jag mig ensam.
älskar dej så otroligt mycket så det finns inte!
Puss!

Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0