Mellandags rean börjar ju ! :)

Imorgon börjar ju mellandagsrean :) super ju !
fast  dock vet jag inget jag ska köpa menmen.
tänkte berätta lite jag fick i julklapp (:
av mamma fick jag ett par svarta stövlar ( och den tidiga fjällräven jackan )
av farmor fick jag nån lyckta och 500 kr, av min faster fick jag present kort på  gina :).
sen fick ja pengar av släkten. och av vickan fick jag smycken jätte söta :)

Sen nästa julfirande hemma hos Johan :) 
där fick jag en fototidning av hans föräldrar
sen av johan hade jag inga aningar alls om va jag skulle få.
men jag hade sagt  för nån månad sedan att jag ville ha coco chanel örhängen och det  fick jag :)
sen visste han även att  jag letade en locktång så han köpte en som han tyckte såg bra ut.
och den var bra (: han är verkligen urgullig.

Måste även börja plugga matte igen ja med ! :(

Men jag ska fan klara det  !


Nu snart när Johan är klar med wow ska vi ut och gå,
han hjälper bara sin pappa med nått som går fort :S haha
vad går fort med wow ? :O
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0