massa nysnöööö! :D

Hej alla underbara läsare !
När jag vaknade imorse skynade jag mig upp för att se snön!
Jag hoppas ni tyckte om Johans inlägg igår när jag låg i sängen i och hade dunder ont i huvudet !FYFAN
Det var verkligen massor med snö hur underbart var inte det ?! jag hoppar av glädje !
Det sprutade snö över huven på bilen när vi körde i villa området  oh jag älskar vinter :D
känner inget sug av att  göra matte test idag men måste ändå prata med Nina över min matte.
Nu sitter jag och läser lite matte men ah som sagt, sen skulle jag ha testat att göra en godis strut
Till Johans mormor och morfar som vi ska lägga godiset i som vi gjorde i helgen.
men nu blir det matte plugg.
Sen i eftermiddag klockan 15.00 har jag intervju med Myran nere på  Guldsmeden.
Underbart hoppas verkligen att det  går bra bara så jag måste gå tidigare från samhälle.
Hoppas det fortsätter snöa och att vi kommer få en bra dag allesammans ikväll blir det  gymmet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0