Måndag kväll

Hej!

Johan här, Erika ligger i sängen och har ont i huve så då lova jag i något svagt ögonblick att jag skulle skriva ist ;)
Hur som helst, antar att jag ska berätta vad som har hänt idag. Min dag började iaf med att skjutsa Erika, först på kemtvätten och sen på körskolan. Sen vidare till skolan för att vänta på att fysiken skulle börja, tänkte att jag skulle hinna plugga lite matte innan men som tur va så fanns det ju folk som åkte buss och va där tidigt ^^  Efter fysiken va det lunch, fisk :S fick så lov o duga nu när man har ont om pengar, va faktiskt inte så illa, fast, de mesta går väl ner när man är hungrig. Sen va det hållbart samhällsbyggande, vilket kan vara den mest värdelösa kurs som går att läsa, dessutom är den sjukt tråkig och vi har världens drygaste lärare. Gick dock ganska bra idag eftersom vi kände oss klar och åkte hem en timme tidigare än vanligt :) Var sen hemma i nån timme innan det va dags för ok och tvätta bilen, verkligen välbehövligt eftersom det inte har blivit något nu när jag har varit sjuk :p Efter biltvätten åkte jag till skolan igen för att hämta Erika :) Gjorde pannkakor eftersom morsan jobba sent, sen har jag pluggat och Erika kollat på film, "i taket lyser stjärnorna", och nu har hon somnat i sängen tror jag!

Aja, de va allt för mig, ciao!




Älskar min Erika<3






/Johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0