Klev upp 2 timmar tidigare än va ja måsta.

Jaa snäll som jag är satte jag klockan på 06.15 bara för att Johan började kl 8.
Vi var hem till Johan så han fick sitt penicillin... andra kuren på två veckor.
mellan jul och de ska jag shoppa sänder känns det som!  de kliar liksom i
fingarna men  måste invänta pengarna med. sen efter de blir det till att leva fattigt
eftersom jag köpt så mycket julklappar nu så jag har gjort det för mina telefon pengar
(asså som jag fick när jag sålde min telefon.)

Men lite små saker som jag vill ha är:

129kr på nelly :)
OMBRETTO TRIO SHADOW
Deborah hi-tech trio eyeshadow En exklusiv sammetslen trio ögonskugga med
skimrande effekt som sitter hela dagen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0