Julstressen !

Imorse hade  jag  körlektion 09.40  gick verkligen super bra ! :)
känner mig så duktigt, och att  Sten berömmer en när man är klar  asa bra :) !
Dax att börja med teorin snart med, men kan inte va så svårt e, om man läser lär man kunna.
Idag handlade jag mina sista jul klappar! stressigt stressigt.
Köpte nya skor och lite grejer till mig själv med idag :) super duper bra.
Känner att allt flyter på  och det mesta är fixat till nyår och ska knäppa kort på mina klänningar på ikväll ska ni få se hur ur läckra dom verligen är.
Fixat alla packet nu även att ja har jätte få små packet har nästan bara stora :O!


Hoppas att  alla i min släkt blir glada över julklapparna men de tror vi nog ;)!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0