Jorden kommer faktis förstöras en dag, är vi redo?

Lite tankar och funderingar över jordens undergång.
Vissa är bättre än andra men alla är ändå lika mycket värda, man märker hur allt blir sig till.
Och vilka människor som är snälla och vilka man kan lita på, allt beror på  nånting som ingen egentligen vet ?
Världen är så har alltid varit så så ska det vara, vi kommer dö ut nån dag kanske imorgon eller om 1000år ?
Eller varför inte är 2012 som en indianstam säger ? allt kan vara sant
det  vet ingen egentligen, det är då  tur man har sina vänner och sin familj.
Låt oss vara glada för det vi  har istället för att vara arga på varandra, låt oss sluta kriga.
Till vilken nytta dödas det  folk  hejvilt ? Jag ser ingen nytta alls.
Tänk när jorden går under allt som männskan gjort har förintas saker som bilen, tvn, datorn och tänk bara på vår kärlek till varandra att till och med den kommer förstöras, mest sorgligt är ju det.
Jag lever en dag i taget och ta livet som de kommer, tur jag har min älskling iallafall.

fick nå hyper och tänkte skriva lite om vad som kanske kommer hände ?  eller de som kommer hända någon gång ju. Eller hur jorden kan inte leva hur länge som helst om vi människor bara kan leva i ca 90år  ?.
Mycket tankar i huvudet som flödas vilt. Man gör fel val och man gör rätt val. man vill väl vara vänner i världens när jorden går under det borde vara så !

detta är en astreoid (stavning?) som träffar jordens yta.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0