dårlig på att hålla det jag lovar....

Vet att ja är sämst på att hålla saker som jag lovar här på  bloggen...
Men igår vart det en tripp till sundsvall, lämnade bilen på  verkstad och fick displayen lagad.
Och jag handlade saker för 1500 kr :O!  massa julklappar...
Till mig själv vart det en bh ett par trosor pannband och hårsnoddar ! :)
Snoddar som sliter mindre på  håret, sånna som jag alltid använder.
De snoddarna har ingen sån där järngrej.
Dessutom tycker jag att dessa är sååååååå mycket bättre än vanliga, för de går bara sönder.
Nu sitter jag på skolan 2 timmar innan jag börjar.
Jag åkte med johan hit för han började klockan 8  och jag har ingen OMV så jag börjar sent.
Men måste med ge fan va skööönt de hade varit att få sova 2 timmar till ;)!
Men just nu ska jag ta och sätta mig med matten för jag ligger lite efter där ...
Och vi har prov idag på nått som läraren gick igenom i torsdags roligt för mig att jag va sjuk då liksom ?!
BLÄÄÄ, Antar att det inte blir någon träning idag för att  jag har inte tid ! *SUCK*
Måste plugga matte historia och engelska ROLIGT VA ?
Någon som vill byta med mig eller ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0