skola imoron

Gick två dar förra vecka men de va inte så mkt göra då.
På fredagen var vi på fest  hos Bulan med simone kvällen sluta lyckligt till slut.
helgen spenderades med älsklingen, såå underbart!
igår gjorde han god mat och efterätt till mig han är så gullig ! Verkligen den bästa som finns.
vaknade på förmiddagen men honom brevid mig så underbart, blir så glad när ja gör de.
Sen åka han hem och vi åkte och plocka svamp, hittade en del som vanligt :P.
Sen åkte jag hem för att  packa lyckades inte så bra.
Lyckades bli ledsen mitt i allt så de gick inte alls nå bra :'(
får kliva upp tidigt imorron och göra det.
Även att jag har ont i ryggen fan vilken kväll :'/
Vet bara en som vet va ja snackar om...
Kommer hem på torsdag.


ÄLSKAR DIG JOHAN SANDELL! <33

/ E

Kommentarer
Postat av: Carro

Gå in på min blogg och gissa om jag får en pojke eller flicka? :)

2009-09-09 @ 14:48:42
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Carro

Svamp är gööött :)

2009-09-18 @ 09:21:58
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0