rädslan

HUR ska de kännas hur ska framtiden bli?
alla lever bara ett liv och är lyckliga, men inte jag.
Allt känns hopplöst och att alla ska ha ett värdigt liv
men vet inte. aldrig gråtit så mkt förut aldrig jag ja varit vaken så
många nätter i rad aldrig har jag ätit så lite mat nån gång.
Vill bara gå igenom jorden försvinna ner i marken.
helt sjukt aldrig kännt så här färut aldrig i hela mitt liv.
tyngden på  axlarna är så stor vill att allt vara ska lätta men
det gör det inte. varför? varför? varför?
jag rår inte för detta själv inte allt inte sorgen rädslan,ensamheten eller gråtandet
allting bara kom.
allt som hänt i mitt liv varför jag ? pappa scolios farfar och kärleken varför jag?
jag är ingen ond ande som spirar. ingen ond människa inom mig, en varm människa med känslor
en människa som förlorat sitt hopp. gråten i halsen klumpen i magen  och en skakande kropp
Förlåt alla om jag varit jobbig.:'( men styr inte just den här delen
om jag kunde jag lovar jag skulle.
Skönt att ha min Liv vid min sida annars vet jag inte.
helt sjukt att en människa som jag vart blev så här. helt sjukt att jag skulle vara rädd för nånting
så som jag aldrig skulle varit innan, jag var en stark människa.

Ledsen,ångest,oro,förföljd, this life suck.






/ Erika

Kommentarer
Postat av: ericaperzzon

Aw, Jag finns här också. Kom ihåg det<3



/E

2009-04-09 @ 12:18:28
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0