natten 19 april

Nu  har mammi kommit hem bjöds på kyckling och  grönsaker till middag.
så har vi varit och handlat  de är bra för nu är kylen full med mat igen =)
haha så vad säger du nudå?
måste  prata med andreas om min rappport måste  skriva in massa extra saker
annars är ja typ  klar =) ! Man ska som sagt inte jobba på lov vliket jag verkligen
inte gjort.
lovet var bra i början mindre bra i slutet  måste ja säga.
jag har mina perioder när man äter lite och sover lite men de tar man i kapp=)!
och måste säga finns otroligt töntiga personer här i världen....  vet nog vilka ni är.
ska borsta tänder nu sen säga hejdå till mamma som ska iväg och jobba och ja ska ta mig kära
jätte skitiga moped ner till bussen imorron så  imorron för de inte regna och inte vara  kallt för då dör jag ^^


Hoppas de flesa klarat  av någolunda och  var starka allesammans vi alla klarar detta tillsammans
var rädd om varandra



/ Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0