Livet är inte lätt när det är svårt.

4 April.
Går dagen var inte så jätte bra efter mötet som tog 2 timmar hos rektorn suraste mötet ever.
inget är sant det är inte så svårt att förstå?
tycker bara det är sjukt jobbigt att vara anklagad.
att det påverkar min skolgång är fan inte heller bra! missa typ hela dagen igår
verkligen surt ! efter mötet åkte jag med Liv och hennes pappa ner på  stan
Hon skulle ha en ny hjälm till Åre, den var fin. :)
sen kom fredrik till henne och vi åkte bil haha dom visade mig bergsjö ^^ har ju nte sån stor koll där ^^
fick se deras skola osv haha ! jo jag vet men va skulle ja göra där ?:P
jag och liv knäppte oxå lite kort :)! Min underbara Liv :)
sen var vi i hudik åkte bil i hudik sen och åt på  donken !
Tack för jag har så underbara vänner som stöttar en när man har svårt finns 3 specifika vänner de e riktat imot!

Nu på en lördag kväll medans alla andra har det kul sitter jag hemma och pluggar jag är nog fan en riktig pluggis.
bara för jag verkligen vill ha g i alla ämnen men finns ju inte så många som kan hjälpa mig. så det är bara att kämpa
och hoppas på det  bästa.

Förföljd, ledsen & irriterad







/ Erika .

Kommentarer
Postat av: Liv

Älskling du är bäst<3

2009-04-05 @ 09:51:48
URL: http://livforslin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0