Eftermiddagen den 23 april

Jag åkte hem med 14.20 bussen fick skjus av Fredrik och Liv ner på 
bussstation :)  snälla dom liksom
sen gick jag och Daniel och handla eftersom han skulle med haha
sen åkte jag hem och käka sen kom ja på att  Daniel kunde hjälpa mig att
få hem min andra moped och de gjorde han så åkte ner hämtade mopeden.
Stort tack till han ! 
sen åkte vi hem till mig och han följde medmig ut och knäppte massa kort (:
Uscha tur man inte stötte på  nån orm allafall så som i skogen vi gick efter bäckeN!
Sen nu har jag nyss duscha sitter här i nå slappa kläder och ska fixa håret snart sen sova :)
Tyck att ja är knäpp som fixar håret innan ja sover men de håller sig  för mig ;P
 här kommer lite bilder !



Nån Blomma  från trädgården

 

Tusselago VÅÅÅÅR



tunnel



bäcken ja nästan ramla i ! >.<



// Erika

Kommentarer
Postat av: ericaperzzon

Har du regigerat sista bilden eller får du vattnet sådär fint med bara kameran?:O



/E

2009-04-23 @ 22:10:15
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0