9 mars torsdag

Dagen igår orkade jag typ inte sjukt seg var en helt
vanlig skoldag  med vanliga lektioner nej usch nu ville vi ha lov
så skrev Rebecka på  msn och undra om ja skullepå g festen de skulle
jag egentligen inte, men hon kommer till mig ikv så  ska vi dit :)
ska bli kul att få träffa dig igen :)! <3
så satt  jag så klart vid min kära dator, så klart.
men vart inte att jag skrev blogg igår.
sen imorron drar men till Åre med Liv :)! ska bli kul / underbart :D.
får vl se nu då vart man hamnar ikv och hos vem ^^,
nus ak jag fixa mig sen ska ja dra in till hudik och kolla efter nån jacka
kanske sen ska ja kolla efter lite kläder ska se om mamma är köp villig (A) höh




/ Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0