3april

Nu har jag klivit upp och fixat mig osv :P
Faktis skönt att vara klar så  tidigt  haha riktigt snabb idag, haha nej
jag klev upp när klocka ringde och inte 30  min senare som jag brukar göra
därför jag är klar  tid underbart.
Jaja idag är det  möte med rektorn i skolan
äsch  de e lungt :)  har ju inte gjort nått så  jag lider inte av det !
bara störande att  missa lektioner man verkligen skulle behöva gå på.
Sen efter skolan ska jag följa med Liv hem ett  tag.
mamma ska ivåg och äta kl 17.00 
så  då ska jag vara hos Liv tills hon har ätit klart  osv :P men de tar ju ett  tag ^^
eller jo det gör de nån timme, för man skulle kunna prov smaka maten.
sen har ja ju en snäll mamma som hämtar mig,
I bergsjö, eller ja hon har inte större val ^^ haha
nu ska ja väcka mammsen så ska hon skjusa ner mig till bussen.

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0