29 April sjuk än :(

jahapp ..
Ännu en dag  när ja varit sjuk
fast  ändå mkt bättre fast  har fortfarnade svårt att  svälja :/
 men men de löser sig alltid  just nu ska ja bara  ta det lungt  packa.
för imorron äre ju sista april och då bär det  av til Bergsjö med Liv och Fredrik direkt efter skolan :)
Underbart kul ska vi ha :D
Idag så skulle mamma och Gullvi städa i Tjänna så jag pälsade p åmig en jävla massa kläder
och följde med dit upp för att  kolla när dom städade ^^ tyckte de mest kom svordomar från Mosters mun^^
för de va mkt som krånglade för henne ^^  men mamma fixa allt till slut.
jag satt i skolan med massa kläder de va ju  bara så där 44 grader direkt i solen där ja satt, tyckte de va underbart
att sitta så  varmt med massa kläder och  en loka kollade ut över den vackra sjön tills....
en jävla orm komm simmandes, ja ni människor nu vet vi att dom jävlarna har vaknat
uscha hemskt nu vågar ja inte vara ute och gå själv utan att  tänka på ormar heller..
faktis sant att ja gör de med när ja r ute och går  :O!  för jag hatar  dom så  mkt...
inte lagt  upp mina kläder som ja köpte i måndags heller men dom kommer snart  :)!


allt är köpt på  gina :)! 


// Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0