28 April SJUKLING....

SJUKASTE !  FUCK !

Ja vad ska man säga om dagen ringde skolan och sjuk anmände mig typ 06 .15
helt sjukt fan ska ja bli sjuk för ?
otroligt ont i ryggen mamma sa att  jag troligtvis hade inflamation där.
en bra sak som egentligen inte är bra men de är att mina köttlar är svälld
då brukar ja inte vara så juk nå länge utan har bara köttlarna som gör ont.
Jag hoppas med hela mitt hjärta att jag blir frisk tills  torsdag,
Elller jo de är jag nog.
allafall har jag frysit så  jag  grinat  idag  helt sjukt :'/
massa kläder och  skit på mig då  men nu känns de som ja svettas ihjäl ist  :S
massa feber toppar (N)
bara att hoppas att  ja inte får nån till sånn hög då  grinar ja..
Mamma kom hem med massa mediciner och skit helt underbart nu ska
jag sätta i min dom och  så  ska jag käka massa frukt och grönt :D
Nejnje ikv blir det mys för mig själv för mamma åker ju  snart igen :(
tråigt att hon är borta typ jämt haha eller ja när hon va hemma idag så  sova jag en massa mkt.
sen åkte hon in och  handlade mat och sånt tills sista  som dom ska ja i tjänna.
själv ska man till Bergsjö  därför vill jag verkligen bli frisk oxå  så ja får umgås med
underbaraste Liv då.
Men nu ska ja klä av mig lite av alla tjocka kläder jag  har, till och med så  ja har mjukis byxor
på mig hur jävla ovanligt är inte de ?  :O
de brukar aldrig hända för ja tyckr inte om de...
helt sjukt oxå är att  ja missa en film och  ett prov idag = fanfanfan  för plugg Erika...
Måste  faktis säga att jag gillar skolan, så varför inte statsa ist för att  vara  seg  och lam och inte alls
ha bra betyg för de vill jag verkligen även om ja inte lyckas.



 / Erika

Kommentarer
Postat av: ericaperzzon

Krya på dig! Dessutom vinner man mycket på att satsa på skolan så kör på:)



/E

2009-04-28 @ 19:07:01
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0