27 April! fanfanfan

Dagen börja super bra med skola och LIV!  :D
massa tråkiga oc roliga lektioner idag !
Liv och jag satt  på skolan i 2 timmar eftersom vi vänta på nästa lektion när vi kom dit var
det bara  vi och att  de andra hade slutat ? 
tack för hela klassen får den informationen...
duktiga som vi var satt vi ändå på lasses lektion och  fixa med tidinigarna.
sköt med liten grupp får man ändå mkt hjälp :D !
men hade hellre slutat..
FETT MINUS PÅ DAGEN ÄR ATT
Jag har gått och  blitt sjuk... hur kul är de då ? !
fanfanfan prov och film imorron SUGER !
ont i helakroppen fryser som en idiot ... fan då  :'(
grinar sönder. Vill bli  frisk nu annars vette fan då dör ja ju !

finns alltid för dig min vän de vet du dina problem måste lösas
för jag vill aldrig förlora en sån bra vänn som dig. jag Lovar .





//Erika

Kommentarer
Postat av: Helena

Hata när man inte får reda på saker !

Och hata film :P hehe

2009-04-28 @ 14:40:24
URL: http://heea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0