25 april seg dag

Ja, igår åkte  jag till Delsbo och festa med folket :)  roligt.
Sen  skulle vi åka hem vid 00.40 ?  eller nått. bara  de att den bussen missade  vi..
så vi vart kvar natten i Delsbo var på festen till 3 eller nått åkte hem till nån som simone och kristan kännde
och sov där dom i en säng och jag på soffan haha inte för ja sov så mkt men låg inne på  msn och  prata med folket
som var vaken. klev upp 06.45 gick upp väckte Simone och Kristian för vi skulle hem med bussen som gick 07.40
från torget. och där vi klev på  va ju lite tidigare så :p.
Sen satt vi väl i typ en timme i Hudik och väntade på  att få ta 09.15 bussen till Iggesund.
sen fick mamma hämta mig där :P sen duscha jag sen sov ja :) SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT!
 måste jag säga helt underbart hihi (: tog lite nya bilder på mig själv idag egooo liksom :)
ne då me kännde för de fint väder och allt !
nu sitter ja här hemma med eftersom att  mamma är och äter och badar borta i natt . ensamt ensamt :/  värdelöst faktis...


.

/ Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0