24 april Nationella :O!

Idag har jag engelska A  nationella  >.< usch jaja hoppas att  de går bra då ja är ju fitt seg  huvudet höhö
Nu sitter jag mest oh väntar  på  att  tiden ska gå :P de va ju kallt imorse ju 1.7 plus ! brrrrr
jag som ska åka moppe i leggings kaaaallt ! jaja det är bara att  bita ihop i 3 km :P
även att ja hade problem att  sova igår, fast  de e ju som vanligt då men man somnar allafall
till slut vilket är mkt bra :D
idag kommer mamma hem ifrån sundsvall med och då ska hon hämta vår bil som har varit på lack :P
sen ska vi åka till stjärna fyrkant och  kolla på  telefon roligt roligt.
måste säga att efter  lämnat in min telefon 4-5 gånger så ligger den ganska mkt på  minus nu.
så får väl se om de blir e ny eller lämna in den igen.... vilket ja egentlige inte hopppas på.
men trovs bra med min pluppis ändå  ;) (  mobilen )  alltså höhö...
nej nu ska ja springa ut och ta ur mopeden ur garaget :)



Jag som tagit den men den ägnas till Danne söderlund! :) lill alkisen .P

Idag äre fredag med fått fär frågan om ja vill med till Delsbo men vet inte . får se


/ Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0