23 April

SKOLAN MORGON DAG

Tidig morgon igen  vilket innebär skola.
jag fick för mig i natt att det var människor kring huset  :S
så jag kunde inte sova... men men inbrottsmaffian har ju dragit igång nu
emot försommaren värre lär det väl bli.
men i natt var de allafall inte så. Mamma åkte tidigt imorse  halv 8 åkte hon.
 Hon ska till sundsvall och slösa massa pengar haha
nej då men det är med jobbet dom ska använda upp de sista fixit pengarna de har
nu innan de som blitt varslade går bort.
sjölv så blir man ju då ensam hemma torsdag- fredag.
tråkigt tråkigt. men men jag får väl plugga.
sen åkte jag moped ner till bussen och satt med daniel och han hade
ju glömt böckerna så hans pappa hänmta oss i njutånger där vi hoppade av för att
han skulle få sina böcker med sig till skolan, så jag var på  skolan typ 20 min före än va ja brukar.
pratade lite med simone och hon tyckte ja skulle med till Delsbo på fredag men jag vet
inte om jag vill de va typ nå grillfest ?
Jag  längtar hellre till sista april i Bergsjö med min Underbara Liv och massa annnat folk höhö.
jag lär alltid känna nån ny ? 
eftersom ja är inte heller den blyga typen av person så går det bra :)
det efterlängtas  nu allafall (: <3






/ Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0