22 April

vaffaan ! :O  ingen skola idag hade en lektion och nej orkade inte åka in nästan 3 mil för att gå
i skolan i lite mer än 1 timme.
känndes värdelöst  plus har lite ont i huvuvdet idag.
Klev upp i morse hann preci klä på mig så knackar de en gubbe på  dörren
hejhej jag ska ta vatten prov.   okej ?
men igår när ja kom hem var inte mamma precis glad för att dom ska börja spränga för e4an ovan för oss nu snart
eller ja idag till och med var första sprängnings dagen.
så han gick in tog lite vatten av och kolla i taket och gick `?!
haha  jaja nu sitter ja och ska sätta in fotnoter i min samhälls rapport. höhö
men just  nu så vart de strömavbrott ?!
kanske har nått med sprängningen att göra ?
tänk att här där de är så  lungt och frid fullt kommer de snart bara (  nått år ) gå en
stor motorväg i skogen ovan för några hundra meter kanske ?
fast återstår väl att se när bygget står kvar och hur gammal ja är om jag bor kvar här i skogen :P
faktis inte så kul :/ de vet mamma oxå att jag tycker efter att
flera gånger frågat om ja får flytta ^^








// Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0