20 april

Idag  var dagen som så här:
vi kom till skolan hade samhälle,
man hade gjort i ordning två rum som han fick gå och tänka lite på  sandra.
jag känner att hela jag  skulle nog gå sänder om ja går tille tt  rum så med allt som tynger
ner mina axlar och  folk som är ledsen inte bra!  stå på bena alla!
vet att  det är svårt men ja lovar  ni klarar  de hon vill det.
sen när vi hade haft alla lektioner gick jag Liv och  Fredrik ner på stan.
eller ja till simhallen för Fredrik skulle träna.
satt där ett tag med Liv sen gick jag för mamma kom ju till stan och skulle
göra syn undersökning, sen var vi och handla osv nu har mamma köpt nytt golv till köket
oxå, höhö får väl se satill sundsvall och köpa resten tror ja märks.
nej har jag i allafall inte gjort så mkt glömde fitt samhälls boken och papperna i skåpet
så gick ju åt helvete de med hoppas inte Andreas stryper mig därför"/
så köpte min moster ett par nya skor som hon ska ha när hon är ut e och går  med mammsen,
sen gjorde även mamma som ja gjorde för ett tag sen när hunarna ätit upp maten
ör skålarna lite över allt och ja och mamma har nu klivit på  kanten och typ gått ner i spagat  haha fast  mamma slog dock huvudet i stolen oxå  :/  stackarn.
haha  jaja  BTW maten på skolan idag va så sjukt äcklig... usch !
ska nog vara i Bergsjö på sista med slippa vara hemma och ha fest =)!

Och idag fick ja mina pengar oxå men denna månad ni ska ja va rädd om dom :) !
får vi väl se hur de går.



/ Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0