2 april

Haha igår vare väl folk som försökte lura mig med det ena och
det andra ahha men dom lyckades inte sjukt stolt över att jag inte
lät mig luras av de som kom som bilolyckor och hårfägrning är två exempel.
igår när jag kom hem hade mamma börjat laga mat det var inge gott :S
riktigt äckligt... memen

jag gick in i mitt rum i typ kansek 1 timme
sen när jag kommer ut har mamma börjat måla taket ?
haha erika du får 500 kr om du hjälper till så ja visst här ska målas
i helgen sen ska vi väl tydligen byta golv osv med hahah helt
sjuk. inte jag har varit på en letkiton änså längen sitter på den andra nu
hade prov första timmen i etik vet inte riktigt om det gick så bra men jag hoppas
faktis det.. ingen lust att göra om har faktis tillräckligt mkt att göra.
Jag började göra om engelskan igår bara göra om allt jag redan gjort fitt sjukt.
Måste även gratta älsklingen som fick jogg igår (:
Saknar min alexander <33
Typ en vecka tills Åre får se upp i backarna för Erika & Liv.
Bara tråkigt att jag kommer vara borta exakt hela mitt lov :( vill inte vill ju kunna göra nått
annat menmen har lovat mig själv att jag inte ska köpa årskort
nästa år tror ja fast de var
inte jag som köpte utan det var mamma men man kan
hoppas på att hon är lika förnuftig som mig haha
Älskar dig mest <33

// E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0