16 April bergsjö

igår åkte vi en massa tåg hem kul kul när vi kom hem eller ja till sundsvall ville jag och Liv ha varsin cheeshamburgare från donken och då köpte fredrik 10 ^^  haha så vart två i magen ^^
Sen åkte vi hem till bergsjö och sov, jag somnade typ en timme sen ringde telefonen :) glad jag blir när den ringer :) hihi  (A)

haha nu sitter jag här hemma hos Liv och ska nog snart ta bussen in till stan :)
fast  det  är inte säkert:p
sen ska nog farmor köra mig till Enånger då ska jag hem och byta kläder sen ska
jag in till stan igen ^^
åker fram och tillbaka det är de värt det  jag lovar :D hihi

får se om jag skriver nått mera idag  :P

/Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0