15 april backen = kass

Idag vaknade vi ja ksnke halv 8  och jag har aldrig varit så kissnödig i hela mitt liv  :S
 fyfan  så måsta jag springa ändå till servicehuset as långt.
sen låg jag i sängen ett tag och det  var fyfan hemskt som sagt ! 
så efter ett tag säger Liv jag är oxå skit kissnödig så de var bara
att klä på sig så snabbt man kunna sen SRINGA  till toan!
jobbigt jobbigt
sen var de frule och sen åkte jag och Liv till backen den var jätte kass idag så 
vi åkte bara några åk den var jätte  isig och isknölar i backen uscha! 
jag hann även ramla idag oxå, fyfan det gjorde skit ont.
så Liv fick vänta kanske 5 min eller nått på mig.
efter det åkte vi ett åk sen ringde vi mamma och åkte hem igen.
så nu ligger vi och chillar.

igår var vi ut och åt har aldrig fått en nota på  över 2600kr :O!
  sjukt typ 500 per person eller nått ! : I
men de var en jätte snällt kock vi hade kommer nog
bild på  han oxå nån gång har  en på Livs kamera :
Ikv kommer jag till bergsjö fyfan underbart  "hemtrakter" hahah


// Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0