14 april Livs oturs dag ! förlåt

HAHAH

ja vart ska jag börja vi klev upp ganska sent idag jag orkade inte och
somnade om haha lika Liv med.
Sen åt vi frulle och sen bad det av till backaen först där Gullvi och
Mamma skulle åka.
sen tog vi oss vidare därifrån till åre skutan sjukt dimma idag med .
men vi hade med oss Erland och han hittade så klart :)!
Sen åt vi världens största tallrik med pasta och köttfärssås :O
haha fyfa så mkt det  var  ! kostade 100 kr med drickan haha
tur att jag får pengar av mamma till lunch och det  ^^ !
Sen så  åkte vi ner och Liv tyckte att det  gick för fort
så hon satte sig ner medans jag gjorde stopp slapp över henne
förlåt gumman , hon fick så mkt snö på sig så hon
åkte barklänges ner i backen :/  det  var inte meningen!
sen åkte vi ner och skulle hem och duscha ja då  fick jag in hennes hår i hårfönen :/
fan det var inte heller meningen ja det var en slinga som vart kanske 1,5dm
Kortare usch förlåt.. :(
sen innnan vi går ifrån duschen säger jag idag ska vi inte glömma nått
så mamma kommer och frågar om sakerna är mina vilket jag gjorde igår ^^
men men  inann vi går ut ropar en tjej vems mobilen ?
så Liv ba : jaa det är ju min och as garv när vi kom ut i koridorren  igen
sämst  du är !haha <3
ja så¨nu sitter vo och väntar på att  klockan ska bli halv 8  för då ska vi äta
middag på  en resturang kommer inte ihåg vad den heter jag är inte
så duktig på  sånt ^^

Du ska bara veta hur mkt du betyder för mig ! snart kommer jag hem vännen <3




Bilden kommer igen och inte är det den vackraste heller men nyaste typ.

Längtar hem nu ja !!!

/ Erika


Kommentarer
Postat av: Liv

Haha jag är så duktig så och du är snällast<3

2009-04-14 @ 17:20:11
URL: http://livforslin.blogg.se/
Postat av: Carro

Gud vilken fin bild :)

2009-04-14 @ 18:01:33
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0