13 april händelserik dag !

DAGENS HELHET

började med att vakna typ kl 7 sen efter man
legat ett tag hör man hur det regnar på taket jaja inte världens bästa väder
me vadå ?  skider kan man åka ändå och det gjorde vi när vi kom till backen
 var de jävligt fint väder :)
as mkt sol och lite folk i backarna as soft  :D
först åkte vi i nå ganska lugna backar sen bestämmde jag och Liv o för att åka till
åre skutan där var det dock inte alls lika fint väder man såg ingenting hemskt !
vi skulle ta oss ner till liften vi kom ifrån men hamnade verkligen inte där
uta på  andra sidan berget :S sen vart  vi helt  lost i dimman :/  fyfan !
men men sen gjorde jag världens vurpa flög typ  10 meter så står det en barn familj
" kolla ungar inte bara ni som ramlar " bara de att dom ramla var 10 meter och det gjorde inte jag  ! haha
jaja kännde mig mobbad alla fall sen när vi väl hitta tillbaka så åkte vi till bilen
och då fick vi ficka sen åkte vi 3 åk till dä rsen så åkte vi hem och åt lunch...
efter det åkte vi till Åre så satte jag på mig en pjäxa men ?! hallå
vart ärmina andra pjäxa ?  jo då hade Erland hade tagit fel haha
så då bar det av tillbaka till husvagnen igen och på vägen dit satt  Liv
i baksätet  jag är kissnödig jätte bottom  haha det var jätte roligt förlåt gumman <3
sen åkte vi tillbaka till åre och efter det så åkte vi i en massa roliga backar haha
 "PUCKEL" typ men men och då gjorde även Erland en jävla vurpa :O! 
nu är det snart två dagar tills ja kommer till Hudik trakterna igen.


saknar dig  :/



/ Erika

Kommentarer
Postat av: Liv

Svar; Haha du är bäst, ja de gör du och hoppas du får din älskade på fall ;)<3

2009-04-13 @ 19:44:07
URL: http://livforslin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0