12 april

I natt vaknade jag av att Liv slog huvudet i Listen ovanför sänge stackarn :/ <3
Vaknade klockan 7 typ men låg i sängen tll kanske 10 i 8 ^^ 
orkade inte gå upp.
så ut i backen nästan först lite folk och backen var ny pistad underbart.
Med det var det ju inte så länge vart "socker" och klöar i backen efter ett ta,
det var inge kul.. sen va vi hem 1 och skulle äta lunch när vi sitter och äter
 hör vi hur det regnar ute fyfan så trist asså :/
Men hoppas "väderguden" har skärp sig till imorron för vi vil
l ha varmt och soligt så klart :D
Fick även en hudlotion idag,
sen beställde jag även en BILJETT  till tåget hem på  onsdag :D <3
kommer åka samma tåg som Liv tar det går 19.21 i från åre
sen kommer ja inte ihåg när vi var framme i sundsvall ^^ menmen
Hem kommer jag allafall men jag kommer inte
hem hem föräns på torsdagen.
Hoppas du vill umgås när ja kommer till hudik igen  (:

vill även säga ett tips till "sanchez kompis" våga var dig själv  I dont care how you are!



Hoppas allt blir bra till slut

/   Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0